Příspěvky uveřejněné v diskuzi vyjadřují názory čtenářů, nikoliv provozovatele této stránky, která za jejich obsah nenese zodpovědnost. Přesto v této diskuzi nechceme dávat prostor vulgaritám, urážkám, „tapetování“ a jinému plevelu šířenému anonymními „hrdiny“ skrývajícími se za tajemnými přezdívkami. Takové příspěvky budou administrátorem mazány.
Komentáře
Přehled komentářů
Nepodrobení se dechové zkoušce, není žádné přiznání. Kdepak jste to v zákoně našel?
není to obranu Révaye, ale nepište nepravdu.
Pepa
(Dopis, 12. 3. 2009 18:54)
Nevím, jak mám dopis advokátní kanceláře chápat. Asi by to chtělo okomentovat. Kam byl směřován?
Jsou to řeči, které nic neukazují.
To: Jana
(Rosťa V., 12. 3. 2009 16:41)
Nemůžu si pomoci, ale váš příspěvek vyznívá, jako by jste jim to případné odškodnění záviděla a sama by raději za peníze své nejbližší navždy ztratila. Je přeci logické, že touha po spravedlnosti tu ze strany rodiny musí být. Dříve se užívalo pravidlo oko za oko, zub za zub. Dnes je toto pravidlo civilizačně překonáno a ono oko či zub nahradily peníze a je jedno, zda-li je viník bohatý či chudý. Vynahradit zmařený život mladého člověka bohužel nelze.
Já z dopisu advokátní kanceláře pochopil, že zmíněná advokátní kancelář spolupracuje s odtahovou službou, která je nedílnou a hlavně praktickou součástí většiny dopravních nehod. Obzvláště, pokud se specializuje na dopravní problematiku. Snižovat důležitost informací a zkušeností odtahových služeb v tomto případě je naprosto zcestné. Proto si myslím, že spolupráce těchto dvou subjektů je naprosto správné a logické. Tak jaképak oblbování???
osočování, napadání
(David Malina, 12. 3. 2009 10:37)Jani, jestli jste si všimla, tak nikoho nenapadám s vyjímkou Revaye! Snažím se o věcnou argumentaci a když argumenty dochází, tak ,než přiznat porážku, je jednodušší druhého křivě nařknout z manipulace, napadání, osočování a Bůh ví z čeho ještě. Ale budiž. I to je součástí diskuse. Co se bombardování novinářů týká, tak ať se o případ zajímají. Ono to některé kamarádíčky Revaye odradí nabádat ostatní k mlčenlivosti a snahám zametení celého případu pod koberec.
To: Jana
(David Malina, 12. 3. 2009 8:15)Ještě k těm penězům. Revay byl v tomto případě první, kdo povznesl peníze a známosti nad lidské životy, když si myslel, že s jejich pomocí mu projde i zabití. Proto říkám bez všech servítek ať ho soud o ně připraví ve prospěch pozůstalých.
To: Jana
(David Malina, 12. 3. 2009 7:48)Sama jste zde uvedla odkaz na www.jehnevodak.cz. Tak si ho alespoň přečtěte, než budete příště psát něco o manipulaci! Nevím jak Vy? Ale já jsem se dočetl o advokátní kanceláři pánů JUDr. Jehneho a JUDr. Vodáka. Další zdroj doporučuji obchodní rejstřík!!! Co se týče té druhé části. Je mi jedno kolik má peněz, nebo jestli je bohatý! Otázkou zůstává, jestli má na to, aby si mohl dovolit zmařit opilý 2 lidské životy a zničit rodiny okolo!!! I kdyby musel vydat všechny peníze tak je to pořád jen slabá náplast za to co provedl. Jinak mu přeji, aby nezavadil o pacienta, ani zákazníka a aby musel chodit žebrotou. Rozhodně mu nepřeji smrt, ale dlouhý a hodně komplikovaný život.
To:Dopis
(Jana, 11. 3. 2009 22:38)Ano ten dopis opravdu hovoří za vše. Ale nevyjadřuje vše. Opět manipulujete s pravdou. www.jehnevodak.cz, www.auto3000.cz. Kde je právní zastoupení osob, obětí dopravních nehod? Je to obyčejná odtahovka! Čím nás oblbnete příště? A plně souhlasím s Pepou. Vy bombardujete novináře, osočujete ty, kdo nemá stejný názor. Vaše argumentace je stále stejná : musí platit, musí platit do konce života, je to bohatý podnikatel, ať vše zaplatí, platit, platit a vše penězi.
dopis
(David Malina, 11. 3. 2009 12:32)Ten dopis právní kanceláře hovoří za vše! Vyjadřuje vše! Super! Jinak pro všechny zastánce tolerance alkoholu při řízení vozidel - koukněte na článek o zákazu řízení pro Revaye v SRN, tedy zemi, kde tato tolerance existuje! O kolik jí překročil - o 0,18?!! A už si tam nezajezdí bez diskuse!! A tady si myslí, že mu zabití 2 lidí projde?! Co je to za kreaturu? V diskusi k tomuto článku je komentář, co s tím má společného fakt, že je zubař? Dovolím si podotknout, že mnoho. Toto povolání nemůže vykonávat každý! A jestliže prokazuje svým jednáním a chováním zodpovědnost jakou má, tak se docela obdivuji odvaze jeho pacientů!!!
ČICH
(David Malina, 11. 3. 2009 12:05)Super trefa. Jen chci věřit, že Těch policistů a svědků z osudného dne je víc, než jeden ošetřující lékař s vadou čichového ústrojí a Revay.
čich
(Martina,K.vary, 11. 3. 2009 8:27)jo jo,se ztrátou čichu a hlavně paměti má v tomto státě problém hodně moc lidí...
re: Pepa
(David Malina, 11. 3. 2009 8:03)reagoval jsem na slova v článku "MEDIA", kdy Ivan píše, že Josef chce zničit životy všech okolo! Dle mého názoru je zarážející, krom jiného, že před i po lékařském ošetření z Revaye svědci cítili alkohol. Jen ošetřující lékař nic necítil. To je minimálně na ORL. Jinak, dobrý pokus. Ale je to jedno, protože odmítnutí dechové zkoušky je stejně přiznání se k chlastu.
ivan
(pepa, 10. 3. 2009 22:18)
Nesouhlasím se vším s panem Ivanem, ale vím asi jak to myslel a určitě ne špatně.
Založil jte tyto stránky, tak nechte lidi vyjádřit názor a hned je neobviňujte, když vás nechválí nebo nelitují. O žádné pomstě Ivan nepsal.
Pan David má také názor s kterým nesouhlasím, ale neberu mu ho. Podávat hromadně trestní oznámení je krok zvláštní, ale také ho nevyvracím. jen bude mít policie zace práce nad hlavu a asi zbytečně, ale radši ať vše prověří???
No nevím. Měli by se zaměřit na Révaye a jemu podobné.
re: Ivan
(David Malina, 10. 3. 2009 21:59)K "nahlížení" do spisu, kdy píšete, že to není vše, z čeho se dá vycházet. Částečně máte i nemáte pravdu. Strana, která má toto právo, má i právo navrhovat další doplňující výslechy, vyšetření, posudky ...atd. A dále na tomto spisu je vše postaveno a dál se odvíjí!! Je to alfa a následně i omega celého případu. Zde platí, co je psáno, to je dáno! Takže bych tento institut nepodceňoval. Ona ho druhá strana má totiž také. A vše se opravdu nedá ventilovat před procesem. Další fází jsou totiž výpovědi přímo u soudu a to je také něco jiného.
re: Ivan
(David Malina, 10. 3. 2009 21:21)Máte-li na mysli "pomstu" jako zákonnou odplatu a tedy částečné za dosti učinění pozůstalým po obětech formou spravedlivého trestu pachateli, pak s takovou "pomstou" souhlasím a sám bych ji vymáhal!!! A takovou "pomstu" přeji i "kamarádíčkům" Revaye, neboť i na schvalování, zlehčování, napomáhání i zamlčování pamatuje Trestní Zákon. Mají jen smůlu, že tady jsou žalobci, takže i soudci. Tudíž plně schvaluji počínání Josefa a máli jen malé podezření, potom, než o tom spekulovat, je lepší podat Trestní oznámení a nechat vše důkladně prošetřit. Ten kdo nic neprovedl může být v klidu.
re: Ivan
(David Malina, 10. 3. 2009 20:16)Někdy, jako v tomto případě, je pravda jednoduchá. Revay je ožrala za volantem ( mezinárodně uznaný fakt). Revay svým chováním zapříčinil smrt dvou lidí a jedno zranění ( fakt). Revay odmítl dechovou zkoušku a lékařské vyšetření ( fakt). Znáte jiná fakta? A ten kdo ho kryje, v podstatě schvaluje jeho jednání, zasluhuje stejnou měrou!!!
Omluva Ivan
(Josef Voborník, 10. 3. 2009 16:14)Nic se neděje nemusíte se omlouvat... je těžké to vyselektovat, kde je a není pravda. Pokud někdo ví kde je pravda a zná příčiny všeho počinu, není jednodužší než doměnky vysvětlit. Komunikací se totiž dá spoustu věcí řešit i zdánlivě takové nakousnutí jako "nic není tak jak vypadá" Někdy to může vypadat jako píchnutí do vosího hnízda, ale pokud pro to není logické vysvětlení, nemá to řešení.
Díky
(Martina,K.Vary, 10. 3. 2009 15:22)
Ivane,díky,že jste se zachoval lidsky
a nedivme se některým reakcím pana Voborníka-těžko si představit,jak bychom se chovali my...
(kéž by už nikdy nikdo nemusel nic podobného řešit)
Omluva
(Ivan, 10. 3. 2009 14:01)Já jen vyjárřil svůj názor na vaše jednání. A jsem na straně PRÁVA, takže na vaší. Vidíte všude jen nepřátele, ale tak to není. jen jsem chtěl, abyjste věděl, že vše není jak se tváří. Omlouvám se, že jsem se špatně vyjádřil.
čisté svědomí
(Josef Voborník, 9. 3. 2009 22:09)A ještě doplnění. Pokud má člověk čisté svědomí, že nic neudělal co neměl, tak přeci může být v klidu a nic se mu nemůže stát, tak jaképak trestné oznámení a strach z něho. Na mě taky podla Revay trestné oznámení za vyhrožování že jsem mu poslal SMS ... ale ta nebyla vyhrožovací, ale konstatování faktu. Přesto že jsem nic závažného neprovedl, omluvil jsem se mu veřejně, neprodleně! K takovému kroku on odvahu nenašel. Takže se opravdu mohu domnívat, že stojíte spíše na druhé straně. Protože jinak by jste nemluvil o ničení životu všech okolo. A nebo někdo z těch kdo vypověděli třeba nepravdu ? Vidíte Ivane je to otázek.. stačí napsat jednu větu jako jste to udělal a už to všechny zajímá jak jste to myslel... přeji Vám, aby jste byl na té dobré straně, ikdyž je to opět dilema co je pro koho dobrá strana :-)
Uvidíme
(Josef Voborník, 9. 3. 2009 21:59)Ano souhlasím, uvidíme.... sám jsem v této situaci poprvé a musím tak řešit spoustu věcí. Nicméně, když pominu alkohol, kdy se odmítl podrobit testu na alkohol je tu neoddiskutovatelný fakt, že naboural do dvou aut je zde jedno zranění a dva mrtvý, neposkytnutí a nepřivolání první pomoci. Už jenom tohle si myslím, že je dost. Nevím jak jste přišel na myšlenku, že chci ničit životy všem okolo. Po celou dobu jde jen o jednoho pána J.R.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28
davide
(pepa, 12. 3. 2009 18:57)