Příspěvky uveřejněné v diskuzi vyjadřují názory čtenářů, nikoliv provozovatele této stránky, která za jejich obsah nenese zodpovědnost. Přesto v této diskuzi nechceme dávat prostor vulgaritám, urážkám, „tapetování“ a jinému plevelu šířenému anonymními „hrdiny“ skrývajícími se za tajemnými přezdívkami. Takové příspěvky budou administrátorem mazány.
Komentáře
Přehled komentářů
Pro všechny a né jen pro ty, kteří mi posíláte dotazy, zda byl Mudr.J.R. odsouzen.
--- Nebyl ještě, nemáme zatím zprávy kdy bude nějaký soudní proces---. V každém případě jak budeme vědět víc napíši sem informaci. Prazatím je vyšetřování uzavřeno. Díky náhubkovému zákonu zde ani nemůžem zveřejnit kompletní spis z výslechu vytěžených. Věříme, že nějaký způsob najdeme jak to dát všem na vědomí aby si každý udělal obrázek sám. Věřte, že je to opravdu zajímavé čtení.
To:Karel Dirigl
(David Malina, 28. 5. 2009 7:00)Vězte Karle, že jsem byl u dosti dopravních nehod, ale tato se vzhledem k chování pachatele a k chybě policie vyjímá. Máte zajisté pravdu, že soudce Lynch nic neřeší. Ale objeví-li se na diskuzy iniciály J.R., člověka, který již měl být po nehodě za mřížemi, a názory na pochvalu jeho práce od anonymních pisatelů, vězte, že pak jde veškerá slušnost stranou. Znám případ, kdy řidič kamionu přimáčkl dítě návěsem soupravy k nakládací rampě. Podotýkám, že byl střízlivý. Do desíti minut bylo na místě veškeré příbuzenstvo dítěte. Řidič se musel uklidit přes sousední budovy, aby ho nezlynčovali. To bylo neštěstí na všechny strany. Dotyčný byl ještě rád, že šel rovnou na vazbu. Vás rozhodně urážet nehodlám a nechci, stejně jako ostatní, kteří se umí pod své názory podepsat. Snad jen podotknu, že myšlenkový exhibicionismus není zločin.
re Katty
(Dirigl Karel, 27. 5. 2009 22:25)
Můžete mě klidně kritizovat, narozdíl od některých zde diskutujících to snesu :-) Máte pravdu, že kdyby se podobná věc stala mě, nevím jak bych se zachoval. Kdybych to ale řešil ukamenováním, jak píšete, byl bych ještě horší člověk, než ten, kdo by neúmyslně (ikdyž pod vlivem alkoholu) zranil, nebo zabil někoho blízkého. Byl bych totiž úkladný vrah.
po pana Karla
(katty, 27. 5. 2009 8:57)Nechci Víás kritizovat,ale moc by mě zajímalo,jak by jste reagoval Vy osobně,kdyby Vás potkala takováto tragédie ve Vaší rodině.Jak by jste se zachoval,kdyby jste stál tváří v tvář člověku,který Vám pod vlivem alkoholu zabil toho nejbližšího.Neukamenoval by jste ho?
re k příspěvkům pana Davida Maliny
(Karel Dirigl, 25. 5. 2009 10:55)
Přeji hezký den všem, nebudu se vyjadřovat k události, díky které vznikla tato "diskuze". To co se stalo je určitě veliká tragédie a rodině Voborníkových bych chtěl vyjádřit upřímnou soustrast. Prošetření a vyvození závěrů přísluší však orgánům činným v trestním řízení a já doufám, že rozhodnou nezaujatě a nenechají se ničím (nikým) ovlivnit. Vzhledem k tomu, že nemám dostatek informací (z obou stran), netroufám si vynášet zde nějaké soudy.
Když si pročítám Vaše příspěvky, divím se, že tu ještě nikdo z Vás nenavrhuje trest smrti ukamenováním na veřejném prostranství. Omlouvám se, ale přesně takto na mě tato "diskuze" působí.
No a konečně se dostávám k mému nadpisu. Vážený pane Davide Malino. Pečlivě jsem si přečetl všechny Vaše příspěvky k tomuto tématu a byly mi popsány i ty, které raději administrátor odstranil. Jste asi ten největší internetový exhibicionista, kterého jsem na fórech a i-diskuzích objevil. Osobně doufám, že člověka s takto nevyrovnanou osobností (Vás) na silnici a ještě k tomu v kamionu nikdy nepotkám. Musel bych se totiž bát o své zdraví.
Pro všechny
(Dittule, 24. 5. 2009 14:30)Náš právní systém stojí za ......!!Nevím,podle čeho soudy u těchto případů udělují tresty,ale pro ty,kteří zabijí jiného člověka pod vlivem alkoholu,bych dala trest smrti.Bez ohledu na to,kdo to je.Vím,je to odporné,ale ten kdo použil jakékoliv množství alkoholu,nemá za volantem co dělat.Jasně,dostane trest,ale žije.Co potom ty rodiny,které s tím,že jim nějaký vožrala zabil dítě či příbuzného???Jak s tím mají žít celý život?????
Odpočinek...
(Hary75, 20. 5. 2009 9:35)Pepo,přeji vám hodně síly na tu dlouhou cestu a hlavně ve zdraví dorazit do cíle a bacha na silnici na nějaký ty šílence co si hrajou na Révaye...
odpočinek
(Josef Voborník, 19. 5. 2009 22:53)když teď nebudu delší dobu reagovat na vaše připomínky, není to proto, že nevím co napsat, ale proto, že jedu jako každý rok na kole chlapi sobě, tentokrát z Č.Budějovic do Brna. Musme se totiž taky naučit žít a vrátit se do života, ikdyž tu Martin není, ale máme na něj spousty krásných vzpomínek, bráška byl velká osobnost.
Václav
(Josef Voborník, 19. 5. 2009 22:49)Bohužel nejsem tu denně mám i jiné povinnosti, byl jsem teď na pár hodin v Chebu a doma máme nový přírustek 14ti denní miminko. Aspoň jedna věc po dlouhé době pozitivní. Co se Týká pana Davida Maliny, nejsme jedna a ta samá osoba, ani nejsme příbuzní a ani jsme se nikdy neviděli. Pan Malina snad to mohu říci byl jeden z prvních, který poslal finanční pomoc všem 4řem dětem, nechtěl jsem to kouskovat a dal jsem celou hotovost holčičce, která tu zůstala po Lence. Jinak pokud jste četl veškeré zprávy na novinkách, tak jsem se snažil lidi spíše uklidnit, někteří chtěli přijít na růžový kopeček v chebu na pietní akt s tyčema a pana doktora lynčovat což by nám ještě uškodilo a nakonec by ON byl ta oběť.Já totiž věřím, že bude odsouzen za to co udělal a nemůže se z toho vykroutit. Kdyby se tato nehoda stala jinou nešťastnou náhodou, kdyby se poté pan doktor zachoval jako člověk, jako chlap nikdy by se to nedostalo takhle daleko a nikdy by se to neřešilo tímto způsobem. Myslím si, že ani by nevznikli tyto stránky, byla by to nehoda jako jich jsou spousty.
informace
(Josef Voborník, 19. 5. 2009 22:11)dost informací, které sem dávám čerpám s policejních spisů, výslechů a pod kam mám jako pozůstalí možnost nahlížet. Ale všechno opravdu pustit nejde.
pro pana Václava
(Josef Voborník, 19. 5. 2009 22:08)Pane Václave tato informace je ověřená, tato žena které provrtal tvář a z části ochrnula protože byl Mudr údajně pod vlivem alkoholu mi volala a vše popsala. Dokonce po té nehodě šla na policii říci, co se jí kdysi stalo, myslela že tím napomůže v tom, že Mudr. má velkou lásku a to je alkohol, tato výpověď nebyla vytěžená k případu, protože s tím prý nesouvisí. Jméno té ženy samozdřejmě vím a mám na ní i telefon, pokud by ho policie chtěla nemám problém ho předat. Mohu paní kontaktovat a zeptat se, zda se chce sem sama vyjádřit.
4,5 roku
(David Malina, 19. 5. 2009 19:58)Podobná nehoda z Klatov 3 mrtví a Ukrajinec dostal 4,5 roku natvrdo a to nic neodmítl. Tak jsem zvědavý. Ta nehoda se stala až po této a v Klatovech už mají čistý stůl a tady???
k odbornosti Revaye
(David Malina, 19. 5. 2009 18:29)Pro všechny zastánce "odborníka" Revaye. Jestliže se snažíte oddělit jeho profesní stránku od jeho osobního života, potom raději nepoužívejte jeho titul. Tento mu byl udělen po složení přísahy. A v té, pokud já vím, je život chránit. Ne brát. Viz. Mengele. Ostatně to byl také lékař. Svým chováním a přístupem k lidským životům ve svém osobním životě mi bohužel dokazuje i svou odbornou stránku (chápejte přístup profesionála). S jeho přístupem k lidem a k životu může tuto práci dentisty vykonávat kdejaký automechanik, který má kleště, nebo švadlena s jehlou a nití. Bez urážky ostatních slušných lékařů, potažmo stomatologů. Bohužel, tyto věci se nedají oddělit.
To: Václav
(David Malina, 19. 5. 2009 1:55)Vážený p. Václave Y. Prosím, co se týká diletantismu. Koukněte se na svůj pokus o psychoanalýzu ať mé osoby, nebo osoby p. Voborníka a následné ztotožnění nás obou v jednu osobu s pokusem diagnostikovat schizofrenii. O toto se může pokusit pouze psycholog diletant. Tento případ může totiž nastat pouze u vás anonymů, ale ne u lidí, kteří se nestydí pod své názory podepsat plným jménem.
To: Václav
(David Malina, 19. 5. 2009 1:13)Vážený pane Václave Y. Nemohu hovořit za p. Voborníka. Mohu Vás pouze ujistit, že přístav Felixstowe a hrabství Suffolk opravdu budete na Moravě hledat zbytečně. Co se týče vulgarity. Již jsem napsal dříve, že vůči takovému lidskému odpadu, jakým Revay je nebudu vystupovat jinak, a už vůbec ne pokrytecky. Nebo mu máme ještě všichni nakonec podle Vás děkovat? Nevím proč by měl Josef Voborník zveřejňovat jména dalších osob pod pohrůžkou ztráty důvěryhodnosti. Chtěl bych to jméno znát také a dát jméno té pacientky k vytvoření "lepšího" ucelenějšího obrazu o této "kapacitě". Zatím obraz této "kapacity" jenom "trošku" devastují 2 mrtví jeho vinou po požití alkoholu. Nevím, proč pravdu označujete vulgaritou. Vás jsem opravdu napadnout nechtěl.
Autonehoda
(Václav, 18. 5. 2009 23:28)
Vážený pane Voborníku,
děkuji Vám za Váš příspěvek, ale dovolte mi, abych se mohl veřejně přihlásit i já ke svému názoru, pokud „ jistá pacientka utrpěla újmu, kterou Vy osobně citujete“, nechť si podá stížnost u Stomatologické komory a řeší svá práva opravdu na odborné úrovni a neřešme je, diletantskými příspěvky nějakého pana Davida Maliny (pane Voborníku, začínám mít pocit, že pan David Malina Vám slouží pouze k arogantním a vulgárním výpadům proti Dr. Révayovi.), a že jste identická osoba s panem Davidem Malinou a snažíte se odlišit pouze právní odpovědností, která může následovat. Milý pane Voborníku, rád bych čekal, že se otevřeně vyjádříte bez jakéhokoliv studu k věci, a že uvedete jméno poškozené pacientky a přijmete pro tuto diskuzi alespoň trochu kulturní úrovně.
Děkuji Vám za Vaši upřímnou odpověď
To: Václav
(David Malina, 18. 5. 2009 22:58)Děkuji za připomínku k mé osobě a k vyjádření Vašeho názoru. Komplexně vzato, komplexy netrpím. K mé zaujatosti: ano, jsem v tomto případě zaujatý a proto neobjektivní, vyjadřujíce pouze své subjektivní názory na danou problematiku. Ztrácejíce jakýkoli iluzí ať již pozitivních, či negativních hledíc na příspěvky některých, řekněme "zapomínajících" subjektů, zcela ignorujících fakta!
to: Václav
(David Malina, 18. 5. 2009 22:31)Well, máte pravdu. Dá se vše napsat mnohem kulantněji. Ale dnes píši trochu rychleji, než přemýšlím. Sorry. I have bad day.
To: Hary
(David Malina, 18. 5. 2009 22:25)Nemusíme ho znát jako doktora. Stačí, že víme dost o jeho "rovném" charakteru. Co je to za člověka, který po té vší hrůze umí litovat jenom sám sebe?!! To moje hlava opravdu nebere. Nebo lidi tady opravdu zapomínají co vyblil do protokolu na policii po nehodě? U mě je to jen dobytek.
Autonehoda
(Václav, 18. 5. 2009 22:12)
Pane Davide, reagujte věcně k dané problematice , Vaše reakce jsou poněkud zmatené a převědčují mne o tom, že Vám chybí objektivita a pravděpodobně trpíte nějakým komplexem. Ve Vaší reakci mi chybí anglická elegance!
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28
info
(Josef Voborník, 30. 5. 2009 15:00)