Příspěvky uveřejněné v diskuzi vyjadřují názory čtenářů, nikoliv provozovatele této stránky, která za jejich obsah nenese zodpovědnost. Přesto v této diskuzi nechceme dávat prostor vulgaritám, urážkám, „tapetování“ a jinému plevelu šířenému anonymními „hrdiny“ skrývajícími se za tajemnými přezdívkami. Takové příspěvky budou administrátorem mazány.
Komentáře
Přehled komentářů
Možná pan doktor vycházel z tvrzení "Podle sebe, soudím tebe" a tak skutečně mohl dojít k pochybnostem :-)
... a propos, nevíte jak na celou událost kolem pana doktora pohlíží jeho velmi dobrý kamarád, majitel nemocnice v Mariánských Lázních a spolustavitel kliniky u Sébergu MUDr.Roman Šmucler?
RE:Fáma
(Josef Voborník, 18. 3. 2009 8:28)A nebo mě napadá ještě jedna možnost ... že to hraje na blázna ! Tomu by odpovíala i návštěva Dobřan, kterou má za sebou :-) Jinak opravdu mě nic nenapadá. Nic na plat Rosťo po dlouhé době jsemse usmál. Tak takhle jedná člověk, který už neví kudy kam. No nic počkám a pak se tím budu zabývat dál :-)) opravdu pěkné !:-)
RE:Fáma
(Josef Voborník, 18. 3. 2009 8:19)On už neví co by kde by... nebo já nevím, Nicméně tuto informaci nemáme potvrzenou, ale u něj bych se nedivil ničemu :-) Jinak machynace v podlahařině no nevím. Tělocvična je zkolaudovaná, v provozu a kdo tam byl jistě pochopí, že nejde o velkolepou stavbu na které bylo zapotřebý milióny jako na "hrad" na Séberku, který financuje pan dokror :-)) Třeba je to pokus odvrátit pozornost jinam .. nevím uvidíme co bude dál.
Fáma?
(Rosťa V., 18. 3. 2009 8:13)Včera se ke mě dostala informace, že Révay podal jakési oznámení na firmu Podlahářství Voborník, která se týká přezkumu finančních machinací spojené s výstavbou tělocvičny. Prej si o tom povídá celej Cheb, ale mě se to nechce věřit.
RE:Alena
(Josef Voborník, 16. 3. 2009 19:11)Vy by jste šla sednout do vězení za 1.milion ? Já tedy né.. Nicméně takové indície tu nejsou, tedy prozatímˇ. Na řidičku z Renaultu to chtěl naopak p.Révay "hodit" ale to policie smetla ze stolu. Jednoznačný viník nehody byl označen právně ON. Pracujeme i na tom, aby se veškeré výsledky a spisy později mohli zveřejnit. Není to jednoduché, budou muset pravděpodobně zmizet nějaké údaje jako celé jména, iniciály narození, bydliště akle jak jsem již na začátku nehody říkal celý proces chci aby byl průhledný a veřejný. Hledáme formu jak vám to podat, aby jste nehledali "nepravdy" a pochopili vše sami. Pak již nebudu muset vše vysvětlovat, ale každý si udělá sám svůj názor. Uvidíte, že spousta z vás pochopí spoustu věcí.
Je to možné?
(Alena, 16. 3. 2009 18:09)Slyšela jsem,že to na sebe vzala řidička Renaultu(za milion),vyvázne z toho s podmínkou,Revay 7 bodů a nějaká pokuta.Moc se mi nechce věřit,ale bojím se,že to takhle,nebo velmi podobně dopadne.
davide a Josefe
(Josef, 15. 3. 2009 22:22)
Když se tedy dle zákona pohlíží na toho kdo odmítne dýchat a odběr krve jako na opilého, PAK nachápu, proč mluvíte o ovlivňování svědků? To je přeci v tomto ohledu irelevantní, je-li to tak jak píšete.
Nevyznám se v zákonech. prosím o vysbětlení.
S pozdravem Josef
Dotaz
(Pepa, 15. 3. 2009 21:55)
Pane Voborník, jaké máte na mysli nové skutečnosti v šetření?
Nejde třeba o to, že byl Révay obviněn 5 dní po nehodě? To mě osobně v článcích zarazilo.
Držím palce
nové skutečnosti
(pepa, 15. 3. 2009 21:53)
Pane Voborník, jaké máte na mysli nové skutečnosti v šetření?
Nejde třeba o to, že byl Révay obviněn 5 dní po nehodě? To mě osobně v článcích zarazilo.
Držím palce
RE: Jana - na reakci dopis ad.kanceláře
(Josef Voborník, 14. 3. 2009 19:16)
Všechny strany poškozených tzn. Martina, Lenky a řidičky z Renaultu zastupuje advokátní kancelář www.jehnevodak.cz Dopis advokátní kanceláře nemá úmysl někoho oblbnout. Pokud chcete můžete se na ně obrátit s jakým koliv dotazem, rádi Vám ho zodpoví. Auto3000 je spolupracující společnost, která zabývá právním zastoupením účastníků dopravních nehod. Ten dopis je pojat jako vyjádření k celkovému stavu u nás na silnicích v ČR. Tato tregédie dál spustila Petici, protože si uvědomujeme, že tohle se může stát opravdu každému a být v této situaci kdokoliv jiný ač to nikomu nepřeji, rád bych viděl co jak bude konnat a řešit. Domnívám se, že by žešil svou situaci, ale nikdo zatím se nesnažil udělat něco pro ostatní, pro ty co přežili a jsou denně účastníky silničního provozu. Ani nemusíte být řidička, stačí když jdete po chodníku s kočárkem jako jedna paní a nabourá před ní do baráku opilí řidič. Zde nikdo na štěstí neumřel, kdyby šla paní p 10 vteřin rychleji bylo by vše jinak. Víte jak to je na začátku je spousta emocí a hodně zloby a v neposlední řadě jak říkám slov do prázdna. Hlavně i těch, kteří hlásají pomoc že ví jak to bylo a kde pil a pod... Je zajímavé že když za těmi lidmi přijedu a chci vědět jak to je z očí do očí, tak se dobereme k tomu, že to je jen "jsem slyšel od známého" nebo "někdo mi to říkal" , ale jak mají říci kdo, tak nikdo už neví. Tak proto slova do prázdna a proto se musíme spolehnout sami na sebe.
Je určitě těžké se v tom pro všechny z vás orientovat, neboť všichni čerpáte informace z tisku nebo co se kde dozvíte z bůhví jakého zdroje informací. Proto se nemohu divit ani Vám ani ostatním, kteří v tom vidí nepravdy a dezinformace. Takže právníci dělají svou práci, jejich práci supljí další lidi kteří přicházejí s novými informacemi se kterými se dál pracuje. Já se teď věnuji Petici, protože tam jde o nás ostatní. MARTINOVI A LENCE už nikdo život nevrátí, ale ostatní by nemuseli dopadnout stejně. A je to i o tom, že tresty za řízení s alkoholem nebo jiných omamných látek jsou velmi malé a proto si to ještě spousta lidí dovolí a tím riskují naše životy. Nejsem lhostejný k životům ostatních, ale to je zdřejmě těžké pochopit, dokud se to nedotkne každého z nás.
Lenka
(Josef Voborník, 13. 3. 2009 20:41)Lenku znal můj bráška. Já jsem již 8let z Chebu.
Lenka
(Jana, 13. 3. 2009 20:10)Můžete nám sdělit jak dlouho a dbře jste znal Lenku? Předen děkuji za odpověď. J.
jiný postup
(Josef Voborník, 13. 3. 2009 17:07)Další opilec za volantem, který zabil. Ale po přečtení článku mě to opět ujistilo, že v podobném připadě se postupovalo zcela jinak .... http://www.novinky.cz/diskuse?id=162815&articleId=/krimi/163796-opilec-usmrtil-zenu-dalsiho-chodce-vlacel-dva-kilometry-na-celnim-skle.html§ionId=3
dotaz
(David Malina, 13. 3. 2009 13:38)Josefe, jak je to prosím Tě, s tou kvalifikací. Je stíhán jen pro ublížení na zdraví, nebo s následkem smrti?! Nechce mi snad někdo namluvit, že Martin s Lenkou nezemřeli v přímé souvislosti s dopravní nehodou, kterou způsobil Revay!!?? To je také výsledek práce nezkušeného policisty? Původně jsem to považoval za tiskovou chybu. Teď, jak na to koukám, to vypadá, že to chyba nebyla!! Potom mě napadá, že dělají z lidí tupé blbce!! Kdo s tou kvalifikací přišel? To je výsměch! Nebo čekají na úmrtní listy?
one more time to Pepa
(David Malina, 13. 3. 2009 11:48)v případě prokazování přítomnosti alkoholu, nebo jiné návykové látky nelze hovořit o presumpci neviny, neboť dechovou zkouškou, popř. dalším lékařským vyšetřením, odběrem krve, nebo moči lze přítomnost alkolu, nebo jiné návykové látky vyloučit!! Tedy, zde platí vylučovací pravidlo a ne presumpce neviny!! Tím, že tedy odmítl dechovou zkoušku zabránil vyloučení přítomnosti alkoholu v době spáchání Tr. Činu, čímž dále zabránil řádnému prošetření skutku ... atd ... a mělo by se dále na něj nahlížet jako na viníka spáchání Tr. činu pod vlivem návykové látky. Pro rozklad této problematiky doporučuji ústavní soud.
To: Josef
(David Malina, 13. 3. 2009 9:57)Přesně, trefně. Souhlas. Už jenom to co vypověděla první svědkyně, že viděla Revaye přesedat z místa řidiče na místo spolujezdce hovoří o jeho chladnokrevném uvažování hyeny! Proti takovému póvlu si nebrat žádné servítky a bez výčitek svědomí ho deklasovat spolu se všemi, kdo jeho jednání obhajují tím, že mu pomáhají ve vyvinění. Je to obyčejný lidský odpad!!! Má dcera ( 9 let) má větší smysl pro zodpovědnost, než takový Revay, pro kterého se jen horko, těžko hledá přirovnání v živočišné říši.
obvinění
(Josef Voborník, 13. 3. 2009 7:49)Zdravím Všechny zde na diskuzi. Budu se opakovat, ale upozorňuji, že nedávám trestní oznámení na všechny kolem a lidi, a nechci ničit životy všem okolo, ale pouze o na ty lidi, kde se domníváme, že pochybyli. Jsou to konkrétní věci, ke kterým se došlo v průběhu šetření. /nové skutečnosti/ a pokud se vše bude šetřit a ty, kterých se to týká vědí, že nic neudělali, není potřeba emocí a nazývat to /ničením životů všech a jejich blízkých/ A pokud by měli padat nevinné hlavy, protože se pídíme po spravedlnosti, tak si myslím, že právě ti, kterých se to týká a oni to vědí, vím, že čtete i tyto diskuze, by se meli bránit sami, aby ta hlava nevyla první jejich. Ale to už nechám na nich, uvědomte si prosím, že zde nejde o běžnou bouračku aut ani o standardní průběh. A pokud se do nedávna nikdo nebál a vše se zdálo v pořádku a stačilo napsat, že podám trestné oznámení, hned se začali ozývat hlasy s obavy. Vypadá to jako když někomu teče do bot, ale on za to nemůže, doporučuji mu jedno bránit se dokud může. Protože jak jsem psal opravdu půjdu po každé, kde je náznak a domníváme se ze něco není tak jak by mělo. Ale v žádném případě to není jak psal Ivan po všech a po všech okolo a ničit životy ostatním. Tady zničil životy úplně někdo jiný a jak jsou na tom naši nebo Martinovo děti a manřelka vám ani nepřeji vidět natož zažít. Opravdu NÉ !
To: Pepa
(David Malina, 12. 3. 2009 21:16)Pepo, jinak v zákoně je řečeno, že na odmítače se dále nahlíží jako by byl pod vlivem. Takže - ochlasta!
To: Pepa
(David Malina, 12. 3. 2009 20:09)Máte pravdu. To není v zákoně, ale znáte jiný důvod k odmítnutí?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28
Re.Fáma
(Rosťa V., 18. 3. 2009 9:22)